Tuesday, May 12, 2009

kotak kok

ade 1 mlm mggu aku mlepak kat nasmer (kedai mamak yg pekerja2nya da anggap aku cam abg depa..haha).Mlm tu plak kebetulan membe uitm dulu aren pun ade skali.Dia study lg, amik degree kat uitm sri iskandar. Mmg agak lama xjmpe dia. So, mlm tu ktrg pon borak bnde2 yg xmndatangkan faedah sbb bosan gile.Sbnrnye nak tgk bola tp mamak tu plak psg cite omputih mane ntah. Setelah bosan bercerita bnda mengarut, aren tnya soalan yg sbnrnya da malas aku nak layan,
"makin kuat ko isap kok zul".
"ate, dah tu je bnde yg bleh isap."ujarku selamba
"ang x takut ke nengok gmbo tu?"katanya smbil memuncungkan mulut ke arah kotak kok aku. kat kotak tu ade gmbr kaki org yg da xde rupe kaki dah.
"tu org sakit kencing manis la cho, bkn sbb isap kok.mane de org isap kok sakit kaki plak."aku mnjwb.
"hoho,klu gmba peparu itam plak?"dia cuba bermain psikologi dgn ku.
"itu gmba org mati dlm kebakaran.Lemas asap la tu.Sbb tu peparu itam."aku cuba membidas.
"hooo.abis tu klu gamba janin xcukup sifat nih?"
"haaa.yg tu mmg xleh ckp pe la.mmg sbb kok.tp mak dia la yg isap.xde kaitan ngan kite.hoho"
So.kesimpulannya..pompuan jgn isap kok.laki xpe




1 comment: